/

Klachtenprocedure


Bij Hart voor Kinderen zien we een klacht als een signaal om ons werk, zowel in Nederland als daarbuiten, te verbeteren. Daarom horen we het graag als u iets niet goed vindt gaan.

Klacht indienen
Bent u niet tevreden over onze activiteiten, communicatie of fondsenwerving? Bel met 035-7721104 of stuur een brief naar: Hart voor Kinderen - Postbus 260 - 1250 AD Laren.

Als u het liever online wilt regelen, kunt u hieronder gebruikmaken van ons online klachtenformulier.

Alle door Hart voor Kinderen ontvangen klachten worden vertrouwelijk behandeld.

Afhandeling klachten
We nemen alle klachten serieus en geven zo snel mogelijk een reactie, uiterlijk binnen 5 werkdagen. Als de afhandeling van uw klacht langer gaat duren, dan laten we dat weten.

Klachtenprocedure:
na ontvangst van uw klacht sturen we een ontvangstbevestiging
de verantwoordelijke afdeling of medewerker neemt uw klacht in behandeling
u ontvangt uiterlijk binnen 5 dagen een reactie op uw ingediende klacht

Als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u per e-mail of schriftelijk bezwaar indienen bij de directeur via erna@hartvoorkinderen.nl. Deze reageert binnen vijf werkdagen per e-mail over de verdere afhandeling.

Klachtenformulier

* = Verplicht veld

Hart voor Kinderen

Postadres:
Postbus 160
1250 AD Laren

Bezoekadres:
Johannes Geradtsweg 24b
1222 PT Hilversum

Telefoon: 035 - 772 11 04

Giften: NL41INGB0000004520
 
KvK: 32136226
© 2018 Hartvoorkinderen - Disclaimer / Privacyverklaring - Sitemap